خرید و قیمت مبل راحتی جدید و مبل چستر شیک و ارزان + فیلم-مبل سید

خرید و قیمت مبل راحتی جدید و مبل چستر شیک و ارزان + فیلم-مبل سید

در واقع مبل‌های چستر ظرافت و جذابیت ظاهری فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند دکوراسیون منزل شما چستر را دگرگون سازند. ضمن این که فرمت دکوراسیون خاصی را به محیط خانه شما داده و این مبل‌ها باتوجه‌به این که در انگلستان اولین‌بار ابداع شده‌اند با این نام نیز شناخته می‌شوند. اولین مدل های مبل چستر که از فروشگاه های لوکس و منزل لردهای انگلیسی بیرون آمدند طرحی از پارچه چرم قهوه ای و دکمه دوزی های لوزی شکل داشتند. مبل سازان با تغییر جنس پارچه مبل چستر و چارچوب آن سبک جدیدی از مبلمان چستر را وارد بازار کرده اند. این خلاقیت در طراحی جدید باعث شد که مبل چستر با هر دکوراسیون و فضایی قابلیت ست شدن داشته باشد.

توجه بفرمایید که سوفا مبل فروشنده نیست و یک موتور جستجو است تا شما مشتریان گرامی بتوانید بدون واسطه و به صورت مستقیم مبل مدل چستر خود را از کارگاه تولیدی خریداری کنید. در واقع یکی از کلیدی‌ترین مواردی که تاکنون فراموش کردیم در خصوص این مبل‌ها یادآور شویم مربوط به طراحی یک‌پارچه و شباهت دو طرف به هم است. تصور کنید که روی یک مبل یک المان خاص با چوب طراحی شده و برش خورده است.

  • همیشه زمانی که نام مبل چسترفیلد را می‌شنویم، روکش چرمی و مخملی آن به ذهنمان خطور می‌کند و کمتر آن را با روکش پارچه‌ های دیگر میشناسیم.
  • اما یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد این محصول این است که در پلتفرم‌های گوناگون، تخت شو و حتی به‌صورت ال نیز ساخته می‌شود.
  • همانطور که قبل تر گفته شد یکی از ویژگی های مهم در انتخاب مبل رنگ است.
  • علاوه‌برآن برای سبک زندگی امروزی که خانه‌ها هر روز در حال کوچک‌تر شدن هستند فوق‌العاده گزینه ایده‌آل و مناسبی است.

هنر چشم نواز و زیبای چستر در تمام بخش های کاناپه ی سه نفره چستر آلبرتا (از جمله تکیه گاه، نشیمن، دسته ها و مبلمان) به چشم می خورند. در این صورت باید دقت کنید که مبل‌های چستر خود در دسته‌بندی مدل‌های راحتی نیز قرار می‌گیرند. علاوه بر این موضوع به دلیل شکل مخصوص و خاصی که دارند معمولاً در برخی مدل‌ها امکان تختخواب شدن آن‌ها وجود دارد.

اکنون به ما جمع ما بپیوندید و در خرید بعدی خود ۱۰٪ تخفیف بگیرید.

این محصول از نظر ظاهری هم امتیازات فراوانی نسبت به دیگر مدل‌های مشابه خود دارد و از این رو می‌توان مبل راحتی تخت خوابشو دیار را انتخابی تک در میان دیگر مبلمان‌های راحتی با مکانیزم تخت خوابشو در نظر گرفت. این مدل از مبل راحتی در بسیاری از شرایط، قیمت بالایی دارد، به ویژه اگر تعداد لمسه‌ها بیشتر بوده و یا متریال آن چرم یا پارچه‌ای باکیفیت باشد. به همین دلیل نیز بهتر است که برای خرید مبل چستر با بودجه‌ای مشخص و نسبتاً بالا اقدام کنید. در اندازه‌ها، طرح‌ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند و معمولاً افراد باتوجه‌به نیاز خود و این که در چه متراژی قصد استفاده دارند می‌توانند به خرید مبل چستر بپردازند.

مبل راحتی ۸نفره نیو چستر اماده تحویل

در مرحله تولید مبل‌های چستر باید ظرافت و دقت زیادی به کار می‌رود تا پارچه و ساختار دکمه شکل پشتی‌ها آسیب نبیند و دقیق از آب در بیاید. یکی از جذاب ترین و مدرن ترین مدل های مبل چستر، مبل چستر قایقی است که هم لمسه کاری های مبل چسترفیلد را دارد و هم وزن و حجم مبل چستر فیلد را ندارد و بسیار کمجا و سبک است. زیرکار و اسکلت این مبل از چوب روس بوده و در قسمت نما و پایه این مبل از چوب راش بهره گرفته شده است. مرسوم است که در مبل چستر از دوخت های مورب به همراه دکمه استفاده می شود ولی در مبل چستر قایقی دکمه ها حذف شده و فقط به وسیله دوخت دستی، پارچه و فوم از پشت کشیده شده تا تورفتگی ایجاد شود. همه این عوامل یعنی بزرگی یا کوچیکی، جنس چوب و پارچه میتونه روی قیمت مبل چستر تاثیر بذاره و مدل به مدل متفاوت باشه! برای همین شما میتونین در فروشگاه بزرگ سوفاداتیس، انواع و اقسام مبل راحتی چستر رو ببینین و با هم مقایسه بکنین و مورد مناسب منزل خودتون رو انتخاب بکنین.

اگر بخواهیم دو صفت تجملی بودن و راحت بودن را به صورت همزمان در یک مبل بیابیم، به چیزی غیر از مبل چستر نمی‌رسیم. مبل چستر، اثری است زیبا و هنری که می‌تواند گوشه‌ی دنج و راحتی برای نشستن در خانه شما فراهم کرده و دکوراسیونی لوکس ایجاد کند. اگر فکر خرید مبل چستر جدید به سرتان زده و می‌خواهید از بین نمونه‌های موجود یکی را انتخاب کنید، فکر می‌کنیم بد نباشد که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. با مطالعه این مطلب، مطمئن می‌شوید که آیا خرید مبل چستر برای شما مناسب است یا خیر.