فرش اقساطی در فرش بهشتی فروشگاه فرش بهشتی-فرش شادرخ

فرش اقساطی در فرش بهشتی فروشگاه فرش بهشتی-فرش شادرخ

در حال حاضر به دلیل شرایط سخت اقتصادی و افزایش شدید قیمت ها، باعث شده که خرید برخی کالاها تقریباً غیرممکن شود. تمامی هموطنان گرامی در جای جای ایران عزیز می توانند به صورت آنلاین از شرایط خرید اقساطی فرش بهره مند شوند. به همین منظور، ابتدا در سایت مراحل ثبت نام خود را انجام داده و در قسمت خرید اقساطی تصویر چک خود را بارگذاری می نمایید. چنانچه حساب جاری معرفی شده دارای قدمت و گردش قابل قبولی باشد و همچنین مشتری دارای چک برگشتی فعال نباشد و همچنین مبلغ خرید با گردش حساب جاری دارای نسبت قابل قبولی باشد. درخواست شما قبول و طبق شرایط مراحل خرید اقساطی فرش شما از طریق کارشناسان با شما مشتری عزیز پیش خواهد رفت.

  • تسهیلات فروش اقساطی فرش در فروشگاه انلاین فرش کاشان نیاز به هیچگونه پیش پرداختی ندارد و با اقساط طولانی مدت انجام می شود.
  • تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان با استفاده از تلفیق سنت و مدرنیته اقدام به تولید فرش های ماشینی کرده اند تا پاسخگوی تمامی سلایق و نیاز های افراد مختلف جامعه باشند.
  • با استفاده از تسهیلاتبانک رفاه، سقف خرید فرش از ایران کارپت تا ۵۰ میلیون تومان و تنها از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال می باشد.
  • در این مقاله تلاش کردیم با بررسی دقیق خرید اقساطی فرش بایدها و نبایدها مسیری روشن برای انتخاب شما فراهم آوریم.

درصورت بروز مشکل از جمله موجود نبودن کالا یا نداشتن تخفیف در محصولات، می توانید با شماره تماس ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ تماس گرفته و مشکلتان را درمیان بگذارید. در صورت خرید نقدی می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت در تماس باشید تا راهنمایی تون کنند. همکاران ما در از کی مدارک شما را بررسی می‌کنند و در صورت تایید برای ادامه‌ی مراحل، از طریق تماس تلفنی یا پیامک به شما اطلاع می‌دهند.

فروش اقساطی اتو

بعد از اینکه مرحله اول را انجام داده اید می توانید به بانک قرض الحسنه ‌مهر مورد نظر خود در نزدیک ترین جا مراجعه کنید. پس از درخواست وام برای خرید فرش از هایپر فرش، مدارک مورد نیاز خواسته شده بانک رافراهم کرده و کارت خرید را دریافت کنید. این وام که توسط بانک مهر به شما پرداخت می شود در اقساط ۶،۹ و ۱۲ ماه و با کمترین سود (۴ درصد) به شما عرضه می شود. بعد از انجام شرایط بانک که شامل مراحل همیشگی وام می باشد با دریافت کالا کارت مهر خود میتوانید به سایت یا فروشگاه مراجعه کرده و با راهنمایی کارشناسان سایت هایپر فرش اقدام به خرید کالای خود نمایید. به این نکته توجه کنید که پایین هر محصول در کنار دکمه افزودن به سبد خرید “خرید با کالا کارت مهر” وجود دارد. پس از کلیک بر روی خرید با کالا کارت مهر به درگاه بانک قرض الحسنه مهر متصل می شوید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده خرید تان را انجام می دهید.

مشخصات حساب

خرید قسطی از قالیکده البرز بدون نیاز به ضامن و بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین است. در ادامه به صورت کامل در مورد شرایط و ضوابط خرید فرش و همچنین به آموزش خرید اقساطی در قالیکده البرز میپردازیم. شرایط ویژه خرید اقساطی فرش برای بازنشستگان تامین اجتماعی، مستمری بگیران و حقوق بگیران بانک رفاه با همکاری ایران کارپت، بانک رفاه و شرکت فرش نگین مشهد هلال آغاز شد. برای خرید اقساطی فرش برای بازنشستگان، حداکثر میزان خرید فرش ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۱۵% و بازپرداخت ۳۶ ماهه تعیین شده است. در این روش خرید اقساطی فرش شما ابتدا باید طرح، شانه، ، تراکم، رنگ و سایز مورد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و به کمک کارشناسان ما از مبلغ آن باخبر شوید.

برخی فروشگاه‌ها قراردادهایی با سازمان‌های دولتی بزرگ می‌بندند و به پرسنل آن شرکت‌ها خدمات فروش قسطی فرش را ارائه می‌دهند. بعضی مراکز فروش فرش با دریافت چک، سفته و ضمانت شرایط اقساط فرش را ایجاد می‌کنند. دریافت اعتبار بانکی برای خرید فرش از فروشگاه‌های مشخص نیز یکی دیگر از راه‌های خرید قسطی فرش است. افراد با توجه به شرایط و موقعیتی که دارند با انتخاب یکی از این روش‌ها می‌توانند به راحتی فرش قسطی تهیه کنند. البته قیمت فرش قسطی با فرشی که به صورت نقد خریداری می‌شود مقداری متفاوت است. فروشگاه اینترنتی تک فرش خرید فرش را برای هر صاحب خانه‌ای آسان‌تر کرده است.

شرایط خرید اقساط فرش از محتشم

فرش اکریلیک نسبت به فرش های با جنس پلی استر، بی سی اف و … دام بیشتر و زیبایی چشمگیری دارد و البته کمی هزینه بیشتری دارد که با خرید اقساطی و خرید با تخفیف این هزینه بالاتر جبران می شود. عزیزان تهرانی می توانند از سه روش بالا که نیازی به حضور در فروشگاه ندارد خرید اقساطی فرش را انجام دهند. فرش‌ها انوع مختلفی دارند و با توجه به جنس، نوع بافت و تعداد رنگ‌های به کار رفته در نقشه و طرح ‌آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. همانطور که گفتیم قیمت‌های بالا در برخی مواقع موجب شده تا خیلی از افراد برای خرید فرش با مشکل مواجه شوند و به دنبال راه‌کار جایگزین باشند. امروزه مراکز و فروشگاه‌های زیادی هستند که فرش‌ها را به صورت قسطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و معمولا هر یک از فروشگاه‌ها تسهیلات و شرایط مختلفی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

۴- حساب هایی که دارای چک برگشتی باشند تحت هیچ شرایطی قابل خرید اقساطی فرش وینتیج قبول نمی باشند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنایع نساجی یلدای کویر می باشد. استفاده از مطالب سایت فرش فیروزه در سایت هایی با موضوع مشابه، خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است و از طریق کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پیگیری خواهد شد. لذا چون حجم تماس ها بسیار بالا هست، از تماس بی مورد جهت دریافت اطلاعاتی که در همین صفحه وجود دارد خودداری کنید و این صفحه را به صورت کامل مطالعه نمایید. جنس نخ خاب فرش ها 100% آکریلیک هیت ست شده الیاف بایر آلمان می باشد. بیش از ۲۰ طرح اختصاصی توسط طراحان حرفه ای ما با تنوع رنگ بالا تولید شده که شما می توانید در دکوراسیون های مختلف به خوبی از آن ها استفاده کنید.