سه گام در جهت موفقیت بیشتر پس از ساخت و راه اندازی اتاق فرار اسکیپ روم مجله اتاق فرار | آل اسکیپ

سه گام در جهت موفقیت بیشتر پس از ساخت و راه اندازی اتاق فرار اسکیپ روم مجله اتاق فرار | آل اسکیپ

چرا بازیکنان باید به جای صدها سرگرمی دیگر به سراغ شما بیایند و رضایت چگونه اتاق فرار می سازیم؟ داشته باشند. گاهی ممکن است در هنگام طراحی بازی آن‌قدر محو بازی شوید که از عیب و ایرادات به وجود آمده چشم‌پوشی کنید، بازی‌های آزمایشی کمک می‌کند تا متوجه ایرادات شوید و آن‌ها را تصحیح کنید. هماهنگی بین بازی و بازیکنان به آن‌ها کمک می‌کند تا در طول بازی از وظایف خود غافل نشوند و در راستای اهداف بازی قدم بردارند. بازیکنان باید در طول بازی در جریان اهداف قرار گیرند و مطلع باشند که در هر قسمت از بازی باید چه کاری را به اتمام برسانند و یا چه ماموریتی در پیش دارند. ابتدا بهتر است به دنبال یک محیط برای بازی خود باشید، متراژ، دسترسی و نوع ملک بسیار در این راستا به شما کمک می‌کند.

  • برقراری تعادل بین مهارت های هوشی و توانایی های جسمی یک انسان نرمال با چالش های موجود در بازی کمک می کنه تا جریان بازی بهتر حس بشه.
  • فاکتور بسیار مهم بعدی، هزینه های ساخت و تجهیز فضای داخلی آن می باشد.
  • ویدیوی کوتاه اما تکان‌دهنده‌‌ی بازی نه‌تنها زاویه‌ی دید تازه‌ای به داستان اضافه می‌کند بلکه باعث می‌شود رویدادهایی که پشت سر گذاشته‌اید معنای متفاوتی پیدا کنند.
  • در نهایت سناریویی رو انتخاب کنین که تکراری و خسته کننده نباشه، واقعی باشه و با بهره مندی از المان های زیبایی شناسی گیرا و جذاب باشه.

معماهای پیچیده گرچه راه حل سرراستی ندارند اما هرگز به معنی سردرگم کردن مخاطب نیستند. تعداد این معماها با نزدیک‌تر شدن به پایان اتاق فرار بیش‌تر و سخت‌تر خواهند شد و ممکن است در نهایت، همه بخشی از یک معمای بزرگ برای تمام کردن بازی باشند. حالا که تبدیل شدی به ی آدم با تجربه تو اتاق فرار، میتونی با رعایت 7تا نکته تبدیل به طراح بازی اسکیپ روم بشی. انتخاب لوکیشن می تونه هم تو این مرحله قرار بگیره و هم در گام نخست طراحی اتاق فرار. مثلااگه قراره اتاق فرارتون رو تو شهرهای بزرگی مثل تهران طراحی کنین، مساله انتخاب فضا نسبت به شهرهای دیگه بسیار پررنگ تره و در گام نخست بهتره جای مناسب رو انتخاب کنین و بعد به فکر باقی قسمتها باشین.

اتاق فرار مجازی

با ورق زدن هر برگ از مجله دکونیوز با ایده هایی خلاقانه و اطلاعات کاملا بروز و استاندارد درباره طراحی دکوراسیون منزل ایرانی ، سبک های مختلف طراحی دکوراسیون، ایده های ناب در طراحی مبلمان و تجهیزات اداری روبرو خواهید شد. پس از مطرح شدن تمام ایده ها، تیم طراحان بازی باید بتوانند جلسات مداوم برای بهبود هر یک از گام ها برگزار کنند. در این جلسات نقاط مثبت و منفی در هر گام بررسی و ایده هایی برای بهبود آنها توسط سایر افراد ارائه و مجدد بررسی ها انجام میشود. گیم مستر باید تسلط کامل به داستان بازی داشته باشد و همچنین بتواند با تیم ارتباط برقرار کند و روند بازی را به خوبی منتقل کند. برای انتخاب سرنخ‌ها باید ابتدا به سناریو بازی رجوع کنید تا متناسب با سناریو اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان قرار دهید، برای سرنخ‌هایی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهید به خوبی وقت بگذارید تا ذهن مخاطب را از معما پرت نکند و باعث گمراهی نشود. گاهی ممکن است یک سناریو بازی بسیار جذاب و خلاقانه به ذهن شما برسد، اما باید به نکته‌ دیگری هم توجه کنید که آیا سناریوی که انتخاب کردید در بازه زمانی اتاق فرار شما می‌گنجد یا خیر.

مسیریابی تا اتاق فرار مرداب

اتاق فرار « مرداب » یکی از بازی های ارایه شده از تیم » بارکد اسکیپ » واقع در بام لند تهران می باشد. شاید بخواهید یک معما را در پازلی چند خطی جای دهید یا از راه‌های پیچیده‌تری برای پیدا کردن آن و رسیدن به پاسخ ایجاد کنید. هرچه که هست ابتکار عمل نشان دهید تا مردم متوجه شوند که شما اهمیت می‌دهید و قصد دارید تجربه‌ای منحصر به فرد برایشان ایجاد کنید.

بکارگیری خلاقیت و تفکر خلاق در معماری ، سرلوحه ما در ایرانادکور است . ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری ودکوراسیون داخلی همچنین طراحی و اجرای محوطه سازی در وب سایت و صفحات اینستاگرام خود ، به روزترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . اگر می‌خواهید در ابتدای مسیر رشد مناسبی را تجربه کنید، باید اولین سناریو‌های خود را با دقت انتخاب کنید تا هرچه بیشتر مورد توجه افراد مختلف قرار بگیرند. برای مثال همه ماجراهای پیدا کردن گنج در شهرهای باستانی و یا سرقت از موزه را دوست دارند ولی شاید طرفداران مکانهای جن زده و ترسناک بیشتر باشند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید درمدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل نمایند .