آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان-کناف آوگون

آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان-کناف آوگون

که توصیه ما به شما استفاده از متریال مرغوب و مطمئن می باشد. اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد. از جمله ویژگی این دیوارها می توان به وجود قاب های فولادی اشاره کرد که به صورت پیش ساخته تهیه و به کار برده می شوند. همچنین برای اجرای این دیوار کاذب نیاز است تا یک سری از ابزارها تهیه شوند که از آن ها می توان به پیچ های مخصوص و نوار بتونه کاری اشاره کرد.

برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت، میزان رطوبت محیطی تا 90 درصد قابل قبول است. دقت کنین که در هنگام نصب گچ برگ، تمامی لبه‌های برش خورده‌ی گچ برگ پخ یا کونیک شده باشن. پس باید تأکید کنیم که قیمت متری اصلاً دقیق نیست و نمیشه بر اساس اون تصمیم‌گیری اینجا کرد. با کلیک بر روی هر یک از سازه ها میتوانید اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

  • برخی از سقف‌های کناف اگر در معرض آب قرار بگیرند، مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهند و ممکن است خیلی زود خراب شوند؛ اما نوع دیگری از این سقف‌ها وجود دارد که ضد آب هستند و اغلب در مکان‌های مرطوب به کار برده می‌شود.
  • این پروژه بازسازی ساختمان صنایع ملی پتروشیمی خلیج فارس می باشد که توسط تیم فنی و اجرایی آکس انجام شده است.
  • گزینه ای بسیار عالی و مناسب برای پوشش دهی تاسیساتی که از سقف عبور کرده است.
  • ساخت محیطی دلنشین و آرامش بخش و شیک توسط سقف و دیوار کاذب قابل اجراست.
  • ما در همین مطلب بعد از بیان اشتباهات پیمانکاران، بهتون میگیم برای کنترل کیفیِ اجرایِ سقف کاذب کناف باید به چه موضوعاتی توجه کنین.

مطالب وب سایت ، حاصل تلاش نویسندگان و مترجمان خانه طرح است. ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. مدل خلاقانه سقف کناف که برای یک منزل ایرانی طراحی و ساخته شده است. ۳- هزینه کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ،چوب و … کمتر است .

طراحی و اجرای انواع سقف کناف طرحدار:

البته در برخی از مواقع بری طراحی سقف آشپزخانه کم پیش می آید که از کناف استفاده شود. اما در صورتیکه شما تمایل داشته باشید که یک آشپزخانه شیک ومتفاوت داشته باشید بهترین راه حل این است که برای سقف آشپزخانه منزل خود از کناف استفاده نمایید. برای طراحی سقف آشپزخانه به وسیله کناف این موضوع را به خاطر داشته باشید که از رنگ های استفاده شود که در دکوراسیون آشپزخانه نیز موجود می باشند با این کار شما یک جلوه و طراحی خاصی را به سقف آشپزخانه خود خواهید داد. از سقف کناف می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد همانطور که اشاره کردیم سقف کناف دارای مزیت هایی می باشد که باعث شده است در میان همگان دارای طرفداران بسیاری باشد.

سقف کاذب و سقف کناف :

دستمزد سقف و باکس کناف متری ۸۰۰۰۰ تومان ،دیوار جداکننده دورو پنل متری ۱۲۰۰۰۰ تومان و دیوار پوششی متری ۱۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد . نور کم تاثیر منفی در دکوراسیون دارد زیرا باعث کوچک به نظر رسیدن فضای پذیرایی می‌شود و چشم‌ها را نیز خسته می‌کند. زیرا سقف ها قسمت اصلی تشکیل دهنده پذیرایی هستند و اولین قسمت از پذیرایی اند که دیده می شوند. کناف اف ام معمولا در ساختمان های لوکس و پر واحد استفاده می شود چرا که قابلیت این نوع صفحات هم ضد حریق و هم ضد آب است و استقامت ساختمان را افزایش می دهد. معمولا کاربرد این نوع کناف ها مخصوص به موتور خانه ها می باشد. این نوع صفحات روکشدار برای مناطقی که از رطوبت برخوردار هستند بسیار مناسب اند، زیرا ضد آب و ضد رطوبت می باشند.

همچنین بهتر است سازه کناف در مناطق زلزله خیز به صورت تیپ A اجرا شود. اما معمولاً برخی از مجریان کناف به دلیل قیمت پایین تر از تیپ B استفاده میکنند. در هر صورت انتخاب تیپ سازه سقف کناف باید آگاهانه و پس از مشورت با کارفرما اجرا شود.

لایه­ ی پوشاننده ی زیرسازی (نمای سقف):

سقف کناف در حقیقت نوعی صفحه یکپارچه است که با روکشی از سیمان و کچ پوشیده شده اند. به عبارت دیگر این سقف ها نوعی سقف کاذب هستند که به شکل ثابت یا متحرک ساخته می شوند. این نوع سقف ها به دلیل سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن بسیار مورد توجه قرار پرفته است.کناف را می توان در سقف و دیوارهای جداکننده تیغه ای استفاده کرد.