تست آیین نامه: آزمون گواهینامه رانندگی ویژه ۱۴۰۲ رایگان | driveing

تست آیین نامه: آزمون گواهینامه رانندگی ویژه ۱۴۰۲ رایگان | driveing

در صورت عدم قبولی در آزمون آیین‌ نامه، مجبور پرداخت هزینه‌ای برای شرکت مجدد در آزمون آیین ‌نامه خواهید شد و زمان زیادی از شما صرف می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید تا هرچه سریع‌تر گواهی‌نامه خود را اخذ کنید، در اولین دفعه نمره قبولی را کسب کنید. امتحان آیین‌ نامه، یک آزمون دومرحله‌ای بوده که مرحله اول آن در آموزشگاه موردنظر شما برگزار می‌شود. پس‌ از شرکت در جلسات آموزش مفاهیم تئوری، در آزمون آیین‌ نامه شرکت خواهید کرد. همانطور که می‌دانید برای اخذ گواهی‌نامه باید از دو سد عبور کنید. سد اول ازمون ایین نامه اصلی است و سد دوم ازمون عملی رانندگی است.

  • صورت سوال و پاسخها رو با دقت بخونین و هرجا موردی رو بلد نبودین به کتاب برگردین و چک کنین.
  • همچنین مطالب آیین‌نامه را طی 12 جلسه کلاس شهری مطابقت دهید.
  • میتوانید بسته سوالات آیین نامه اصلی ما را از ادامه ای این مطلب تهیه کنید.
  • راهکارهای علمی و تجربی برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۲ وجود دارد که با رعایت آنان می توان به راحتی در آزمون آیین نامه اصلی در سال ۱۴۰۲ نمره قبولی گرفت.
  • در صورتی که هنرجویان بتوانند نمره قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی پایه 3 را دریافت کنند، می توانند با خیالی راحت در آزمون شهر شرکت کنند.
  • برای گرفتن گواهی نامه رانندگی لازم است در دو آزمون آیین نامه تئوری راهنمایی و رانندگی وآزمون شهری …

اپلیکیشن ازمون اصلی ایین نامه راهنمایی و رانندگی ۱۴۰۲ 💯 درصد تضمینی و تست شده است و همراه مجموعه‌ی کاملی از سوالات کارتکس اصلی ایین نامه رانندگی برای متقاضیان ماشین و موتور و برای قبولی شما آماده شده است. 🥳 چه بخواهید در آزمون ماشین 🚗 شرکت کنید یا موتور 🛵 این برنامه نیاز شما را برطرف میکند. ما در این جا تعدادی از مهمترین نمونه سوالات آزمون فنی آیین نامه براتون آماده کردیم که میتونید بخونید و برای امتحان آیین نامه آماده تر بشید. سعی شده خیلی خلاصه مهم ترین سوالات فنی آیین نامه براتون جمع آوری کنیم. بعد از خوندن سوالات هم میتونید خلاصه نکات فنی آیین نامه در ادامه ی مطلب مطالعه کنید.

برخی از نمونه سوالات آیین نامه 97 راهنمایی و رانندگی با جواب

اگر فرصت کافی برای مطالعه کتاب جامع آئین نامه و جزوات مربوط را ندارید. با داشتن این نمونه سوالات از پس سخت‌ترین سوالات نیز بر می‌آیید. برای اینکه بتوانید عملکرد بهتری در این آزمون داشته باشید، می‌توانید از تست آئین نامه ۱۴۰۱ که جدیدترین سوالات آئین نامه را دارد، استفاده کنید. تست آئین نامه پایه ۳ مناسب با هر سطحی می‌باشد و همه افراد متقاضی می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر این آزمون برایتان دشوار است، باید توجه داشته باشید که یکی از عوامل کمک کننده در قبولی، استفاده از منابع مناسب است. با داشتن منابع مناسب می‌توانید در هر آزمونی از جمله آزمون آئین نامه به راحتی قبول شوید.

آزمون آیین نامه اصلی ۲۶

باور کنید حتی اگه 4 بار به بالا هم مردود شوید بالاخره قبول می شوید اما ضرر مالی و زمانی به خودتان میزنید , 600 سوال آیین نامه که این هم مهم نیست . در ضمن بعد از دادن پیام , جهت برقراری ارتباط لطفا حتما در سایت حضور داشته باشید . به ما پیام دهید تا با پشتیبانان سایت گواهیران به راحتی در ارتباط باشید . اگر شما یک کلاس 30 نفره را در نظر بگیرید , تعداد قبولی حدود 8 الی 10 نفر خواهد بود که این آمار بسیار به واقعیت نزدیک است . بنده همین الان از جلسه‌ی آزمون برگشتم و همچنین دفعه‌ی اول بود که امتحان دادم. بنابراین اگر آزمون را رزرو کرده باشید ولی در آن شرکت نکنید، دو هفته محرومیت به شما تعلق می‌گیرد.

برای دانلود بسته طلایی آیین نامه اینجا کلیک کنید

ترس و استرس روز آزمون آیین نامه اصلی عامل اصلی عدم موفقیت شرکت کنندگان در آزمون است. این حالت به ویژه برای جوان ترها که دارای حداقل سن دریافت گواهینامه رانندگی هستند، بیشتر صدق می کند. بنابراین غلبه بر استرس و نگرانی های روز امتحان می تواند موجب موفقیت کاربر در اولین آزمون باشد. برای دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی بهتر است بسته صورتی دکتر رانندگی را دانلود کنید . برای دانلود بسته صورتی می توانید بر روی سوالات آیین نامه اصلی کلیک کنید . همانطور که می دانید در حال حاضر برای آیین نامه فقط یک آزمون برگذار می شود.